Co robimy

Krzyczą do Ciebie z reklam i plakatów: „Sięgnij! Wypróbuj! Poczuj różnicę!”

Nawet jeśli jeszcze zwracasz na to uwagę, daleko Ci do tego, aby spełnić ten nakaz, prawda? Ale co robisz kiedy znajomy częstuje Cię krakersami? Widzisz je pierwszy raz, a on je poleca. Oczywiście sięgasz i próbujesz. I od razu wiesz, że Ci smakują i chcesz je kupić. Nie musisz nigdzie iść, produkt sam do Ciebie przyszedł. No, prawie sam.

Wyobraź sobie: młoda mama chce wybrać dla synka najlepsze mleko. Owszem, zwróciła uwagę na reklamę, w której młoda kobieta karmi dziecko mlekiem firmy A. Ale prędzej zaufa zaprzyjaźnionej mamie, która podaje swojemu dziecku mleko B.

Wszyscy czasem polecamy komuś jakiś napój, sprzęt, kosmetyk, bank albo restaurację.

Tak działa marketing rekomendacji.

  • Załóżmy, że chcesz wypromować swój nowy produkt.
    Fala wiarygodnych rekomendacji zbuduje jego znajomość i trial.
  • Chcesz kształtować wizerunek swojej marki?
    Rekomendacje wzmocnią znajomość istotnych dla Ciebie cech.
  • Jeśli potrzebujesz pozyskać młodszych użytkowników, rekomendacje pomogą trafić do pożądanej grupy docelowej.
  • Chcesz wzmocnić lojalność obecnych użytkowników?
    Odpowiednim działaniem zachęcimy ich do częstszego korzystania z Twojego produktu.
  • A jeśli planujesz zdobyć użytkowników konkurencji, stworzymy falę rekomendacji,
    aby przekonać ich do Twojej marki.

kampania rekomendacji

Co wywołuje falę rekomendacji?

Product seeding, czyli dosłownie „zasianie” produktu. Próbki trafiają do konsumentów spełniających określone kryteria dla danej marki. To nasi Talk Agenci. Ich zadaniem jest wypróbować produkt, a następnie rozdać próbki wśród znajomych i podczas swobodnej rozmowy podzielić się z nimi swoją opinią o marce.

Talk Agenci wypełniają raporty, dzięki którym możemy zmierzyć zasięg kampanii. Grupa pięciu tysięcy Talk Agentów zapewnia dotarcie do ponad 400 tysięcy odbiorców tylko w świecie rzeczywistym. Dodając do tego działania i rekomendacje w Internecie jesteśmy w stanie zbudować nawet kilkumilionowy zasięg. W ten sposób powstaje skuteczna kampania.

Chcesz wiedzieć więcej o naszej pracy? Zobacz słowniczek najważniejszych terminów >